Restomody są teraz wyjątkowo popularne, a coraz więcej firm odnawia i modernizuje klasyczne modele, przeszczepiając nowoczesną technologię. Redux Leichtbau wziął się BMW M3 E30 , które po odświeżeniu wygląda niesamowicie pięknie!

Firma postanowiła budować wymagającym klientom najlepsze samochody na bazie BMW E30 M3. Zaczęło od standardowego modelu z 2,3-litrowym motorem, który został rozebrany. Redux podczas prac wykorzystał zawieszenie EXE-TC Competition, znane ze swoich szerokich konfiguracji WRC. Na przednią oś trafiły wyczynowe zaciski hamulcowe AP Racing z tarczami 330 mm, w połączeniu z tarczami 304 mm z tyłu. Auto spoczęło na kutych felgach aluminiowych. 

Pod maską czterocylindrowy silnik E30 M3 o pojemności 2,3 litra przerobiono na 2,5 litra dzięki nowym tłokom i wałowi korbowemu BMW Motorsport. Dla chętnych klientów firma oferuje również warianty z turbosprężarką i ceramicznymi tarczami hamulcowymi. W rezultacie restomod E30 M3 generuje bagatela 387 KM mocy! 

Wewnątrz znalazła się klatka bezpieczeństwa (auto jest przygotowane również na tor), tapicerka Alcantara, gałkę zmiany biegów z piłeczką golfową, pedały AP Racing i cyfrowy zestaw wskaźników, który zdradza, że to nie jest zwykły klasyk. Nadwozie zostało od nowa zagruntowane oraz zabezpieczone. Redux twierdzi, że przygotowanie każdego samochodu zajmuje od 18 do 24 miesięcy, a ceny są dostępne tylko na życzenie. Nie są niskie, biorąc pod uwagę, ile pracy kosztuje przygotowanie każdego egzemplarza.